06 octombrie, 2011

Si asa s-a dus(sic) iluziile mele

Cand ma dedulceam cu iluzia ca in Ardeal lumea este mai civilizata, vezi aici ma batu' voia sfantului sa ma uit la gandu,' ziaru' ctp'ului, unde iata, iluziile mele s-au dus. Deci in ziarul gandul apare o harta cu infractionalitatea per judetz, luata de pe econtext.
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/harta-infractionalitatii-unde-este-cel-mai-nesigur-de-trait-in-romania-topul-judetelor-dupa-numarul-infractiunilor.html
Mi-am mai revenit un pic cand am vazut ca:
"pentru a se stabili rata infractionalitatii se ia in calcul numarul infractiunilor inregistrate si solutionate la 100.000 locuitori (se utilizeaza populatia stabila 1 iulie, in anul de referinta)"
Oooops pai sa vedem, asta inseamna ca politia din Alba, Hunedoara, Gorj este cea mai buna, rezolvand cele mai multe cazuri.
Tot asta inseamna ca in Botosani ai toate sansele sa ti se dea in cap si politia sa nu afle cine te-a atacat..
Uuuuuuufffff am scapat. Brasovul meu a scapat la mustata de rusine :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu