04 octombrie, 2011

M-a bagat in seama Cristi, lelitza Ioana, partea unu


Ieri am avut onoarea sa fie remarcat de insashi Cristi Daniletz. Nu pentru multa vreme si doar in trecere, dar bine she ghine ii. Sa vedem si sa descifram:
Eu la Politea:

Ziua buna oameni buni,

Felicitari @Cetatean pentru inca un capitol deslusit.
Impresia mea cand il aud pe Daniletz cum vorbeste, i-am dat mai multe sanse sa il ascult cred impartial, este ca este un conman. Un bun vanzator de masini uzate. Foarte talentat dealtfel. Acopera de vorbe golul unde trebuiau sa fie principiile in asa fel sa dea impresia de preaplin. In experienta mea, inginerie, am intalnit cativa de felul acesta, numai ca la un moment dat curentul electric nu prea iarta asa ca baietii s-au gramadit la avansat pe linie de partid (PCR).
03/10/2011 at 4:44 pm

Crisi Daniletz
Nu ma indoiesc ca dvs vindeti masini mai bune decat as fi eu in stare . Dar, asta e: fiecare se pricepe pt ce a invatat – dvs la masini/inginerie, eu la justitie/reforma justitiei. Reforma justitiei se invata? unde? Cat despre linia de partid, dvs iar vorbiti- nu ma indoiesc – din experienta.Nu am fost membru de partid .Eu insa nu am prins PCR-ul, nici macar UTC-ul. Si nici ai mei Cine? Parintii dvs mai mici de 20 de ani? Poate asta va spune ceva.Multe :)

In erst, daca ati fi citit ce spun eu si nu ce vi se pare ca spun eu sau vi se spune ca spun eu, ati fi vazut ca eu nu il contrazic pe @cetatean, ci spuneam doar ca e inutil (ceea ce nu inseamna `nefundamentat`, dar poate doar in inginerie e altfel) sa se scrie in Constitutie ca judecatorul tr sa se supune acesteia, pt ca aceasta obligatie exista deja. Desigur, ma gandesc ca Legea 303 din 2004 va e straina, si nu insist ca sa nu vi se para un preaplin. Cine stie, curentul dvs in preaplinul meu s-ar s-ar putea sa curenteze pe cineva…
Cristi

03/10/2011 at 8:41 pm

Răspunde
Eu cel mandru shi fioros
Legea 303 din 2004 nici nu trebuie sa imi spuna ceva. Ce trebuie sa imi spuna sunt:

1. Interviurile date pentru promovare cred ca la ICCJ.(are importanta unde?)- o rusine

2. Mangierea pe cap a doi juzi care au trisat la niscaiva examene.o rusine

3. Blamarea unei judecatoare pentru judecarea cu termene prea scurte. (celeritate).- o rusine

4. Pensionarea subita a unui Domn pre nume Costiniu, cand situatia devenise verde. – o rusine

5. etc o rusine

Si dupa asta, in loc sa dati dovada de umilinta (acolo un pic) va mariti salariile, numai voi
pe motive care tin strict de natura meseriei alese.
Cati militieni,ofiteri cu seralul sau ff la “drept” aveti colegi?
Cand o sa va vad, ca monica Macovei de exemplu, luptand pentru schimbare, cautand solutii chiar explicandu-le aici, ca sa obtineti ajutorul nostru, (sau in alta parte), Cand o sa aud numele dumneavoastra legat de afirmatii transante, nu comfortabil aluzive, despre cum ar trebui sa fie viitorul justitiei in Romania, atunci si numai atunci o sa aveti respectul meu.

PS. In privinta PCR sau UTC nu ati pierdut mult, doar o cale de avansare.

Un expert in automatizari insutriale si teoria sistemelor, care si-a facut si isi mai face datoria fara fata de societate si care nu se considera mai prejos decat orice parlamentar, judecator, CSM’ist, ministru, mai ales ca a intalalnit cativa din tagmele astea.
eugeni
03/10/2011 at 10:26 pm
Singura chestie de care imi pare rau, este ca m-am dat un pic cam mare. nu cred ca trebuia sa scriu ce dracu am facut. Shi apoi ce naiba inseamna `datoria catre societate`?. Hmm


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu