07 iulie, 2012

Primul ilegalist al tarii, slava lui



Cand avem pe EBA la pdl , nimic nu conteaza altceva, decat sa aducem adevarul la lumina si cu ultimul strop de energie care ne-a ramas, sa multumim partidului USL ca ne va scapa de aceasta marsava  si haina faptura.
Gandul nostru se indreapta catre ilegalistii care au luptat din inchisoare, si acum au ajuns sa isi vada visul cu ochii.                            
IATA-L PE TOVARASUL Gen. CATALIN VOICU CARE A SUFERIT PENTRU BUNASTAREA LOR. SA II MULTUMIM





Iata dovada luptelor acerbe din ilegalitate:

Mazare Alexandru: Ce dracu' fac cu militienii astia?
Voicu Catalin: Nouazeci si noua la suta dintr-un dosar, colegule, asculta ce spun eu....Sunt lucrate de politisti...Politistii au si carciumile, au si casele de c...., au si economicu' in mana, au si buticarii. Deci, procuroru' lucreaza prin mana politistului, el supravegheaza dosaru'. Sunt foarte putine cauze care le ia direct de la procuror....
Mazare Alexandru: Bine, am inteles, dar....
Voicu Catalin: Si chiar daca o ia de la procuror, unde lucreaza cu Politia Judiciara....
Mazare Alexandru: Da. Stiu.
Voicu Catalin: ....Procurorii fac o p....! Sunt pe post de lemn.
Mazare Alexandru: Da' la Parchet, acolo, pe la DNA, pe la Parchet. Pe acolo aveti si niste variante?
Voicu Catalin: Peste tot! Domnule, ti-am spus ca in decembrie 1989 am fost numit aghiotant al primului Procuror General al Romaniei libere, cand nu mai asculta nimeni de nimeni si a functionat 89, 90, toata perioada si toate relatiile mele, am crescut cu ele, odata. Eu tanar locotenent...(neinteligibil)
Mazare Alexandru: Am si eu o intrebare...
Voicu Catalin: Da
Mazare Alexandru: Eu pot sa obtin in speta, acuma, niste achitari?
Voicu Catalin: Sigur ca da...
Mazare Alexandru: Ca tot om e ala...(neinteligibil)...
Voicu Catalin: Dom'ne, daca eu ti-am demonstrat ca in vremurile astea de restriste sunt eu. Si am, am un sistem in mana pe telefoane ci...Telefoanele astea civile....Cum sa spun asa? Am toata Romania aici....Imagineaza-ti, ce va fi pe alea oficiale! Iarta-ma! Plus ca eu sunt un tip de calitate. Vanghelie ma stie de atatia ani...Cand am spus o treaba...(...)

Voicu se lauda cu o interventie pentru sotia lui Mitrea
Mazare Alexandru: Mitrea de ce....(neinteligibil)...?
Voicu Catalin: Nu stiu. Nu ma intereseaza, uite, spune....
Mazare Alexandru: S-a bagat, nu?
Voicu Catalin: Acolo statea Mitrea si domnul procuror Bostina, acolo unde stai dumneata. O sa-l bata Dumnezeu! Iar cu domnu' Costiniu (n.r. judecator la Curtea Suprema, acuzat in dosar) m-am intalnit ieri la Curtea Suprema, in spate....
Mazare Alexandru: Da!
Voicu Catalin: Si i-am castigat dosaru' lu' nevasta-sa, de notariat, ca pierduse la Curtea de Apel.
Mazare Alexandru: Stiu, da!
Voicu Catalin: Si era vai de curu' lui daca pierdea! Il bate Dumnezeu!
Mazare Alexandru: Macar a avut intelepciunea sa taca.
Voicu Catalin: Ce sa taca?
Mazare Alexandru: Nu s-a bagat, n-a zis o vorba.
Voicu Catalin: Pai, din cauza lui am pierdut votu'. El a pus pe Oprisan sa nu voteze cu mine. Am zis: "Oprisane, o sa te bata Dumnezeu!" "Ma jur pe fata mea c-am votat cu tine!" "Bai, nu mai, ca te-a vazut cineva ca n-ai votat cu mine, Mariane! La doispe noaptea m-ai chemat la Hrebenciuc acasa. Am facut nu stiu cate drumuri la tine, la Vrancea. Ai vazut ca daca m-am retras eu, ti-a trimis dosaru' la Cluj? O sa vezi ce iei tu la Cluj!" "Ca iau, ce iau?" "Iti spune altcineva!". I-a pregatit condamnarea ....(neinteligibil)...colegu' lu' Costiniu. "Da, il rezolv!" A...I-a dat-o cu smecherie la....Din toata Romania, i-o stramuti la Cluj? Pai, asta e cusuta cu ata violet!

  • Visul lui Voicu: Purificare la DNA


Purificare! Nu mai e Directia Nationala Anticoruptie, Directia de Crima Organizata si Anticoruptie! Am de mult proiectul asta in cap. L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiara! Dosarul "Flota" a lucrat el
Catalin Voicu
Potrivit referatului, Catalin Voicu s-a intalnit cu Alexandru Mazare si cu judecatorul Cristian Jipa in noiembrie 2009 si cu chestorul de politie in rezerva Constantin Matei. Cum discuta Voicu, Mazare si Matei despre masurile pe care, daca ar fi castigat Mircea Geoana, intentioneaza sa le ia in legatura cu DNA, SRI, DIICOT si ANI pentru a le controla politic.

(...)
Voicu Catalin: Sa unim DNA-ul cu DIICOT-ul!
Matei Constantin: Da' ei stiu....
Voicu Catalin: Ca sa pot da afara pe toata lumea.
Matei Constantin: Da', poate, il stie Brailoiu mai bine!
Voicu Catalin: Purificare! Nu mai e Directia Nationala Anticoruptie, Directia de Crima Organizata si Anticoruptie! Am de mult proiectul asta in cap. L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiara! Dosarul "Flota" a lucrat el, tot cu Vasile Draghici, de la ei de la Constanta si cu Otel, procuroru' asta...
Mazare Alexandru: Bai, sefule, da' nu ne ia iar pe noi?
Voicu Catalin: Nu!
Mazare Alexandru: Im?
Voicu Catalin: (vorbeste in soapta): Cine sa va mai ia pe voi?
Mazare Alexandru: Pai, nu stiu, intreb si eu!
Voicu Catalin: Un Dumnezeu, poate, atat!
(...)
Mazare Alexandru: Colegul, cica au reusit sa ne ameteasca! Daca da ordin la ANI si-i face lu' asta trei dosare in doua luni, cum dracu' sa nu te gandesti la dobito....?
Voicu Catalin: Si finalitatea care e? A dat la ANI pentru ca la ANI l-a prins pe ala, ca mai are doi, trei oameni, la ANI au fost numiti politici...
Mazare Alexandru: Da.
Voicu Catalin: Si ANI e o institutie fara nici o forta juridica, e un cacat. Tot la Parchet ti le trimite, si acolo le omoram, lasa-le dracu'!
  • Nota HotNews.ro: Am prezentat mai sus cele mai interesante fragmente, cu referire la politicieni. Pentru a vedea intreg contextul, descarca documentele atasate. Procurorii considera cazul Catalin Voicu drept "expresia uneia dintre cele mai grave forme de coruptie la nivel inalt". Voicu este senator PSD si vicepresedinte al Comisiei de aparare, ordine publica si siguranta nationala a Senatului, comisie care realizeaza controlul parlamentar asupra institutiilor publice apartinand sistemului apararii, ordinii publice si sigurantei nationale. A fost consilierul lui Ion Iliescu in perioada 2001 - 2004. Vezi aici CV-ul complet.
  • Omul de afaceri Costel Casuneanu n-a putut fi contactat pentru a-si prezenta punctul de vedere.
UPDATE (19 martie) Linkuri la articole pe acelasi subiect - pozitia lui Catalin si alte puncte de vedere, evolutii in acest caz:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu