17 iulie, 2012

Din intelepciunea poporului roman

Astazi proverbe:

Spune-mi cu cine te aduni ca sa iti spun cine esti

Mie îmi place Ponta, mie îmi place Crin Antonescu, iaca persoanele astea îmi plac foarte mult. De ce: pentru că ei tot cum au procedat până astăzi și au făcut până astăzi au făcut strict în conformitate cu constituția statului român, a României, nu au încălcat nimic.”

traducere din modovenesca in romana

Mie imi place Ponta, imi place Crin Antonescu, pentru ca tot ce au facut au facut strict cu constitutia, nu au incalcat nimic
Ghici cine zice asta?

a) Voronin
b) Voronin
c) Voronin

Daca ai zis c) ,ai avut dreptate.

Partidul PCRM are vreo legatura cu partidul Comunist din Moldova?

a) Da, b) Da, c) Da .

Daca ai zis c) ai dreptate.

Daca ati ghicit amandoua intrebarile puteti cere la ambasada URSS (Rusiei) o intalnire cu "atasatul comercial" sa va cereti premiul. Utilizat codul de promotie: tovarschci

Dasvidania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu