30 iunie, 2012

Onoarea (ne)patata a poporului Roman

Luat de pe Madame Blogary - ultima parte.

Sînt doctor. Sînt om de cultură, sînt om de știință. Reprezint cultura română. Reprezint știința română. Reprezint elita României. Reprezint sistemul de educație și mediul academic românesc. În momentul în care îți strîng mîna, stimate om de știință francez, stimate ministru de externe britanic, stimată doamnă Merkel, mă uit în ochii tăi și mă prezint ca doctor în drept, eu, prim ministrul României, vorbesc în numele poporului român, al culturii române, ale oamenilor de știință români, al sistemului de educație din România, al mediului academic. Dacă te mint, dragă savantule german, dragă ministrule polonez, dacă v-am mințit pe toți în toți acești ani, am făcut-o în numele poporului român, al culturii române, al cercetătorilor și savanților români, în numele sistemului de educație de la noi. Așa sîntem toți. Hoți. Mincinoși. Impostori. Nu-mi asum nicio vină. Am de ales între a recunoaște că eu sînt mincinosul și impostorul și a-mi da demisia din funcția de prim ministru, așa cum au făcut ministrul apărării german și președintele ungar, prinși, ca și mine, cu plagiatul, și a lăsa să cadă anatema și rușinea asupra întregii Românii, a întregii culturi române, asupra tuturor cercetătorilor, savanților și profesorilor, asupra întregului sistem de educație. Mă voi ascunde în spatele lor. Atunci cînd mă veți întreba, voi ridica din umeri și voi arăta cu degetul spre ei: Ei sînt de vină! Toți sîntem la fel! Nu vreau să salvez obrazul nimănui. Nu numai că nu mă sacrific nevinovat, așa cum milioane de români înaintea mea au făcut-o pentru țara lor, dar nu accept să dau în spate nici măcar un pas, deși sînt vinovat. Ori scap, ori cu toții să muriți! Sînt impostor. Sînt laș. Sînt mincinos. România trebuie să tragă toate ponoasele, trebuie să suporte toate consecințele hoției, minciunii și lașității mele. Alți români, înaintea mea, de sute sau de mii de ani, nu știu, că nu-s doctor în istorie și oricum nu prea mă interesează trecutul țării pe care astăzi o reprezint, au luat păcatele națiunii asupra lor și au murit pe cîmpul de luptă, sau acasă, apărîndu-și familia sau în lagăre de exterminare, nevinovați. Unii dintre ei, mulți dintre ei, au avut de ales. Și au ales să plătească pentru țara lor. Repet, nevinovați. Fără să fi furat, fără să fi mințit, fără să fi înșelat. Mulți, dacă nu toți, au plătit pentru virtuțile lor, nu pentru vicii. Eu am ales ca națiunea mea să plătească pentru viciile mele. Sînt hoț, mincinos și laș. Și România va plăti pentru asta. Acum vă las, dragii mei, lideri politici germani, savanți americani, cercetători britanici, oameni de cultură francezi sau japonezi, și mă întorc spre concetățenii mei români și le zic: Coaieee! Ați belit-o! Trebuie să plătiți! Ți-ai dracu de hoți, mincinoși și lași!”

Parca Ponta dorea o comisie a Academiei pentru Mang. Are aici la academicieni, cat ii pofteste inimioara. Dar stiu, ca toti academicienii sunt vanduti lui Basescu )inclusiv ala al PSD de ii zice Razvan Teodorescu)

Membrii CNATCDU

Marius ANDRUH
Preşedinte

Academia Româna; Universitatea din Bucureşti

marius.andruh@dnt.ro
CV(ro)
Dorel BANABIC
Vicepreşedinte

Academia Română; Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca

banabic@tcm.utcluj.ro
CV(ro)
Lucian PINTILIE
Vicepreşedinte

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Materialelor – INCDFM Bucureşti

pintilie@infim.ro
CV(ro)
Lazar VLĂSCEANU
Vicepreşedinte

Universitatea din Bucureşti

lazarvlasceanu@gmail.com
CV(ro)
Viorel BARBU
Membru

Academia Română; Universitatea „Al. I. Cuza” din Iaşi

vb41@uaic.ro
CV(ro)
Dragos Mihael CIUPARU
Membru

Universitatea „Petrol – Gaze” din Ploiești

d_ciuparu@yahoo.com
CV(ro)
Mircea DUMITRU
Membru

Universitatea din Bucureşti

mirdumitru@yahoo.com
CV(ro)
Ionel HAIDUC
Membru

Academia Română

ihaiduc@acad.ro
CV(ro)
Mihai LUCAN
Membru

Universitatea de Medicină si Farmacie „Iuliu Hatieganu” din Cluj-Napoca

Mihai.Lucan@renaltransplant.ro
CV(ro)
Liviu MARSAVINA
Membru

Universitatea „Politehnică” din Timisoara

lmarsavina@yahoo.com
CV(ro)
Mircea MICLEA
Membru

Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca

mirceamiclea@gmail.com
CV(ro)
Sergiu NEDEVSCHI

Membru

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca

sergiu.nedevschi@cs.utcluj.ro
CV(ro)
Cristian OARA
Membru

Universitatea „Politehnică” din Bucureşti

oara@riccati.pub.ro
CV(ro)
Octavian POPESCU
Membru

Academia Romană, Institutul de Biologie Bucureşti; Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca

opopescu.ubbcluj@gmail.com
CV(ro)
Marian PREDA
Membru

Universitatea din Bucureşti

marian.preda@sas.unibuc.ro
CV(ro)
Bogdan C. SIMIONESCU
Membru

Academia Română, Institutul „Petru Poni” de Chimie Macromoleculară, Iaşi

bcsimion@icmpp.ro
CV(ro)
Carmen SOCACIU
Membru

Universitatea de ştiinte Agricole si Medicină Veterinară din Cluj-Napoca

csocaciu@usamvcluj.ro
CV(ro)
Rodica ZAFIU
Membru

Universitatea din Bucureşti

rodica_zafiu@yahoo.com
CV(ro)
Ioan Aurel POP-asta zica ca nu se pricepe, pacat ca este brasovean,il credeam mai destept.
Membru

Academia Romană; Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca; Centrul de Studii Transilvane al Academiei Române

i_a_pop@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu