15 decembrie, 2009

Sfarsit? Nu cred

Timpul, deh am avut mai multe proiecte de terminat, nu mi-a permis sa mai scriu ceva pe blog, dar am urmarit de la "distanta" tot zbuciumul infarctoid (scuze de barbarism da' nu am gasit alt calificativ)  din ultimele sapte zile.
Schimbari si la mine in familie. The better half , care nu era interesata de politica prea tare, inante incercand sa o momesc dar cu rezultate minime, a devenit o apriga luptatoare. Totul a inceput la  dezbaterea Crin - Basescu. Parerea ei : " Asta nu are nimic in cap, supeficial si arogant cum naiba sa conduca?". Si asa a inceput avalansa. TV peste TV (adica OTV, B1TV, Realitatea) bloguri peste bloguri , ziare peste ziaream depasit bandwith-ul si dupa ce am luat si o suplimentare a lui). Analize in doi despre candidati argumente si contraziceri. Pot sa spun ca am simitit ca traiesm zilele astea.

S-a terminat. Adrenalina a scazut si suntem ca doi drogati care nu mai au drogul de zi cu zi. SUNTEM in SEVRAJ.
Incepeam ziua cu excelentul blog a lui Teophyle unde ne ogoiam sufletul cu posturi foarte bune si o comunitate foarte inteligenta si placuta si il terminam tot cu el.

Nu vreau sa uit pe cei care comentau, sperau si isi cautau incredera reciproca atunci cand situatia parea disperata. Multe multumiri si lor.

Multam foarte Teophyle

Dar este numai o etapa. Greul acum incepe.

Mai sunt multe de facut. Inclusiv in PDL. Trebuie facute presiuni asupra lor si trebuie stat cu ochii pe ei ca pe butelie. Trebuie taxata orice  abatere de la ce au promis in campania prezidentiala. Si trebuie sustinuti cand vor sa isi realizeze programul si nu pot.
Este ca in filmele cu" "to be continued"




.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu