18 septembrie, 2011

Vitregiile naturii au lovit din nou - suntem blestemati (Breaknews de Realitatea :) )

La alegerile din 2009 am ales pe TB, am convins si trei prieteni (familii) ca este "groasa" daca nu voteaza. La 2012 este "groasa" pentru ca nu stiu pe cine sa votez. In PDL sunt tot mai putini care sunt de interes.


S. Voinescu incepe sa "tina" la pozitia lui si vine cu comentarii ieftine, mai are putin si zice ca politica nu se face pe bloguri apropiindu-se de Olteanu

M.Macovei s-a retras in turnul de fildes al lui EU.

Palelogu nu stie cand a facut o gluma sau o gafa

Baconsky parca nu are "sange"

Singurul care ma facea sa sper in PDL era S. Lazaroiu. Cu predicat, subiect "speria" USL-ul. Principala caracteristica era ca este PROACTIV. Lucru mare.
Dupa cum se profileaza viitorul o sa am doua optiuni de vot:
 
1. AcZ (sau miscare populara care ce o fi). Cu niste oameni de dreapta in care am incredere.
 
 
2. USL. Daca iese USL atunci PDL trebuie sa se reformeze. PNL va pierde orice urma de identitate liberala in "sanul PSD-ului. si atunci o sa apara "Cenusareasa".
 
 
Asta vad eu acum, deprimat dupa "alungarea" lui S.L. (impresia mea, asa cum am ami zis-oeste ca el a cam exagerat cu Patriciu :) si T.Basescu si Bc au stabilit ce era de facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu